Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Забарна Е. М. 
Управління інноваціями в системі маркетингових комунікацій / Е. М. Забарна, К. О. Кірнесенко, К. О. Ваннік // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_16
  Повний текст PDF - 296.928 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Забарна Е.
  • Кірнесенко К.
  • Ваннік К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Забарна Е. М. Управління інноваціями в системі маркетингових комунікацій / Е. М. Забарна, К. О. Кірнесенко, К. О. Ваннік // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Забарна Елеонора Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського