Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Єгоричева С. Б. Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку / С. Б. Єгоричева // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 248-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єгоричева С. Б. Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку / С. Б. Єгоричева // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 248-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_54.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |