Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Карпенко Н. В. 
Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_27
  Повний текст PDF - 376.785 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко Н. В. Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Наталія Володимирівна (економічні науки)
  • Карпенко Наталія Володимирівна (економічні науки)
  • Карпенко Наталія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського