Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Майданевич П. Н. Маркетинговый аудит как инструмент антикризисного управления на примере предприятий пищевой отрясли / П. Н. Майданевич // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Майданевич П. Н. Маркетинговый аудит как инструмент антикризисного управления на примере предприятий пищевой отрясли / П. Н. Майданевич // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |