Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Павлова В. А. 
Про маркетинговий ефект послуги підприємств ресторанного господарства / В. А. Павлова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6%282%29__24
  Повний текст PDF - 427.132 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павлова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павлова В. А. Про маркетинговий ефект послуги підприємств ресторанного господарства / В. А. Павлова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(2)__24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Павлова Валентина Андріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського