Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Павлова В. А. Про маркетинговий ефект послуги підприємств ресторанного господарства / В. А. Павлова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6%282%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Павлова В. А. Про маркетинговий ефект послуги підприємств ресторанного господарства / В. А. Павлова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(2)__24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |