Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Карпенко Н. В. Управління маркетинговоюполітикою підприємства / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 5. - С. 231-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_5_50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карпенко Н. В. Управління маркетинговоюполітикою підприємства / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 5. - С. 231-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_5_50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |