Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Селезньова О. О. 
Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств / О. О. Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_40
  Повний текст PDF - 265.622 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Селезньова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Селезньова О. О. Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств / О. О. Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Селезньова Ольга Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського