Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Юрко І. В. 
Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії / І. В. Юрко, К. М. Краус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_22
  Повний текст PDF - 209.271 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юрко І.
  • Краус К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юрко І. В. Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії / І. В. Юрко, К. М. Краус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 2. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_2_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Юрко Ігор Вікторович (економічні науки)
  • Краус Катерина Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського