Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Кропивка Ю. Г. 
Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання / Ю. Г. Кропивка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_32
  Повний текст PDF - 332.336 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кропивка Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кропивка Ю. Г. Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання / Ю. Г. Кропивка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського