Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Кропивка Ю. Г. Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання / Ю. Г. Кропивка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кропивка Ю. Г. Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання / Ю. Г. Кропивка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |