Наукова періодика України Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі


Тягунова Н. М. 
Маркетинговий потенціал роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації України / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(3). - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4%283%29__39
  Повний текст PDF - 259.753 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тягунова Н.
  • Тягунова З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тягунова Н. М. Маркетинговий потенціал роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації України / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(3). - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(3)__39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тягунова Наталія Михайлівна (1963–) (економічні науки)
  • Тягунова Злата Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського