Наукова періодика України | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі | ||
Фертюк С. В. Особливості організації та ефективності маркетингових взаємодій у системах сучасного менеджменту / С. В. Фертюк // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(1). - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4%281%29__37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фертюк С. В. Особливості організації та ефективності маркетингових взаємодій у системах сучасного менеджменту / С. В. Фертюк // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(1). - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(1)__37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |