Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Фоменко О. С. 
Національний брендинг у контексті міжкультурної комунікації / О. С. Фоменко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 33(2). - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_33%282%29__34
  Повний текст PDF - 460.317 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фоменко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фоменко О. С. Національний брендинг у контексті міжкультурної комунікації / О. С. Фоменко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 33(2). - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_33(2)__34.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фоменко Олена Степанівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського