Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Саліонович Л. М. Особливості рекламних кампаній арт-кафе в м. Харкові / Л. М. Саліонович, А. О. Панаріна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 32(2). - С. 193-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_32%282%29__54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Саліонович Л. М. Особливості рекламних кампаній арт-кафе в м. Харкові / Л. М. Саліонович, А. О. Панаріна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 32(2). - С. 193-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_32(2)__54.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |