Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Оленюк О. В. Концепт ECONOMY та його профілювання в англомовному журнальному рекламному дискурсі на початку ХХІ століття / О. В. Оленюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 25(2). - С. 94-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_25%282%29__29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Оленюк О. В. Концепт ECONOMY та його профілювання в англомовному журнальному рекламному дискурсі на початку ХХІ століття / О. В. Оленюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 25(2). - С. 94-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_25(2)__29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |