Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Улітіна Н. О. Гендерний аспект рекламного слогана / Н. О. Улітіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 10(1). - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_10%281%29__50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Улітіна Н. О. Гендерний аспект рекламного слогана / Н. О. Улітіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 10(1). - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_10(1)__50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |