Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Кудіна А. В. 
Роль визначників бренду у формуванні лояльності споживачів / А. В. Кудіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_10
  Повний текст PDF - 437.101 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кудіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кудіна А. В. Роль визначників бренду у формуванні лояльності споживачів / А. В. Кудіна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2019. - Вип. 37. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2019_37_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського