Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Окландер Т. О. 
Особливості формування плану маркетингу на будівельному підприємстві / Т. О. Окландер, О. М. Осетян, Д. Ю. Мартинюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 30. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_30_10
  Повний текст PDF - 385.614 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер Т.
  • Осетян О.
  • Мартинюк Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер Т. О. Особливості формування плану маркетингу на будівельному підприємстві / Т. О. Окландер, О. М. Осетян, Д. Ю. Мартинюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 30. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_30_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Тетяна Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського