Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Богун Л. Ю. Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 24(1). - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_24%281%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Богун Л. Ю. Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій у місцях продажу / Л. Ю. Богун, С. Б. Розумей // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 24(1). - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_24(1)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |