Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Гірняк В. В. Сучасні інструменти маркетингу в продажу банківських продуктів / В. В. Гірняк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_23%282%29__14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гірняк В. В. Сучасні інструменти маркетингу в продажу банківських продуктів / В. В. Гірняк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_23(2)__14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |