Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Хасан Алі Аль-Абабнех Побудування моделі визначення ефективності функціонування реклами / Алі Аль-Абабнех Хасан // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 18. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_18_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хасан Алі Аль-Абабнех Побудування моделі визначення ефективності функціонування реклами / Алі Аль-Абабнех Хасан // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 18. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_18_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |