Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Парій Л. В. 
Маркетингова товарна політика виробників сиру національного господарства / Л. В. Парій // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 18. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_18_10
  Повний текст PDF - 418.342 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Парій Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Парій Л. В. Маркетингова товарна політика виробників сиру національного господарства / Л. В. Парій // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 18. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_18_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Парій Людмила Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського