Наукова періодика України | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету | ||
Бондаренко К. А. Еволюція розвитку рекламного ринку України / К. А. Бондаренко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 17. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_17_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко К. А. Еволюція розвитку рекламного ринку України / К. А. Бондаренко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 17. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_17_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |