Наукова періодика України Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету


Сигида Л. О. 
Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства / Л. О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 13. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_25
  Повний текст PDF - 457.171 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сигида Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сигида Л. О. Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства / Л. О. Сигида // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 13. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_13_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сигида Любов Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського