Наукова періодика України | Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського | ||
Тесленко С. О. Національно-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку в контексті педагогіки Василя Сухомлинського / С. О. Тесленко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3%281%29__34 Визначено сутність феномена ''національно-патріотичне виховання (далі – НПВ) дітей старшого дошкільного віку (далі – ДСДВ) засобами художньо-мовленнєвої діяльності'' як цілеспрямований, організований процес, спрямований на передавання і засвоєння культурно-історичного досвіду українського народу, формування в дітей почуттєво-ціннісного ставлення до родини, рідного краю, Батьківщини, усвідомлення власної приналежності до української нації, активізацію їхніх патріотичних вчинків і дій в інтегрованій художньо-мовленнєвій діяльності. Результатом НПВ ДСДВ є її національно-патріотична вихованість, яку визначаємо як інтегративну властивість, що характеризується наявністю та рівнем сформованості патріотичних знань, суджень, особистісних якостей, достатнім запасом слів національно-патріотичного змісту, що є вираженням національної свідомості, та виявляються у практичних діях у різних видах художньо-мовленнєвої діяльності. Виявлено критерії (когнітивний, емоційно-почуттєвий, рефлексійно-діяльнісний) з відповідними показниками; схарактеризовано рівні національно-патріотичної вихованості дітей старшого дошкільного віку (достатній, задовільний, низький). Науково обґрунтовано педагогічні умови НПВ таких дітей засобами художньо-мовленнєвої діяльності: українськомовний супровід та інтегрований підхід до НПВ засобами художньо-мовленнєвої діяльності, взаємодія закладу дошкільної освіти і батьків у НПВ цих дітей. Розроблено й упроваджено модель та експериментальну методику, для такого виховання, що охоплює сукупність динамічно пов'язаних складників (мети, завдань, принципів, форм, методів, прийомів, засобів і педагогічних умов) та інше. Експериментально доведено, що запропоновані модель та методика сприяють підвищенню рівня НПВ ДСДВ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тесленко С. О. Національно-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку в контексті педагогіки Василя Сухомлинського / С. О. Тесленко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(1)__34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |