Наукова періодика України | Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ | ||
Жук І. З. Маркетинговий інструментарій як чинник підвищення ефективності управління діяльністю суб’єктів господарювання на вітчизняному ринку туристичних послуг / І. З. Жук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія економічна. - 2015. - Вип. 2. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_e_2015_2_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жук І. З. Маркетинговий інструментарій як чинник підвищення ефективності управління діяльністю суб’єктів господарювання на вітчизняному ринку туристичних послуг / І. З. Жук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія економічна. - 2015. - Вип. 2. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_e_2015_2_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |