Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Соловйов І. О. Ко-маркетинг як сучасний етап розвитку концепції маркетингу / І. О. Соловйов, А. І. Соловйов // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 35. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_35_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соловйов І. О. Ко-маркетинг як сучасний етап розвитку концепції маркетингу / І. О. Соловйов, А. І. Соловйов // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 35. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2019_35_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |