Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Мозгова Г. В. Використання мобільного додатку "Інстаграм" як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів / Г. В. Мозгова, О. Д. Колосовська, В. С. Оніщенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23%282%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мозгова Г. В. Використання мобільного додатку "Інстаграм" як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів / Г. В. Мозгова, О. Д. Колосовська, В. С. Оніщенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_23(2)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |