Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Багорка М. О. Обґрунтування необхідності формування маркетингової стратегії екологізації в управлінні аграрним виробництвом / М. О. Багорка // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_20%281%29__10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Багорка М. О. Обґрунтування необхідності формування маркетингової стратегії екологізації в управлінні аграрним виробництвом / М. О. Багорка // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_20(1)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |