![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Херсонського державного університету |
Баюра В. І. Сегментація ринку як внутрішня складова маркетингової діяльності / В. І. Баюра // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 16(1). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_16%281%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баюра В. І. Сегментація ринку як внутрішня складова маркетингової діяльності / В. І. Баюра // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 16(1). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_16(1)__13.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |