Болотна О. В. 
Впровадження концепції соціально-відповідального маркетингу в українські вищі навчальні заклади як визначальний фактор модернізації сфери освіти / О. В. Болотна, А. С. Молодцова, В. В. Соколова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(5). - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11%285%29__25
  Повний текст PDF - 555.701 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Болотна О.
  • Молодцова А.
  • Соколова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Болотна О. В. Впровадження концепції соціально-відповідального маркетингу в українські вищі навчальні заклади як визначальний фактор модернізації сфери освіти / О. В. Болотна, А. С. Молодцова, В. В. Соколова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(5). - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(5)__25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Болотна Оксана Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського