Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Блажей І. О. Особливості формування меблевого бренду на українському ринку / І. О. Блажей // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(1). - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11%281%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Блажей І. О. Особливості формування меблевого бренду на українському ринку / І. О. Блажей // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(1). - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(1)__21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |