![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Херсонського державного університету |
Рега М. Г. Становлення та розвиток маркетингу в туристичній сфері / М. Г. Рега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(1). - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9%281%29__36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рега М. Г. Становлення та розвиток маркетингу в туристичній сфері / М. Г. Рега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(1). - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(1)__36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |