Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Гоголь І. А. 
Організаційно-економічні передумови формування маркетингової стратегії / І. А. Гоголь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(6). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9%286%29__15
  Повний текст PDF - 585.404 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гоголь І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гоголь І. А. Організаційно-економічні передумови формування маркетингової стратегії / І. А. Гоголь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(6). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(6)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гоголь Інна Анатоліївна (1979–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського