Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Незвещук-Когут Т. С. Використання популяризації та реклами іміджу території регіону у менеджменті туристичних підприємств / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(1). - С. 145-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9%281%29__33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Незвещук-Когут Т. С. Використання популяризації та реклами іміджу території регіону у менеджменті туристичних підприємств / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(1). - С. 145-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(1)__33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |