Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Гєєва А. П. Маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств при виході на зовнішній ринок / А. П. Гєєва, О. О. Задира // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 7(1). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_7%281%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гєєва А. П. Маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств при виході на зовнішній ринок / А. П. Гєєва, О. О. Задира // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 7(1). - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_7(1)__21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |