Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Ажаман І. А. Маркетингова стратегія розвитку промислового та цивільного будівництва в сільській місцевості / І. А. Ажаман // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(1). - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6%281%29__37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ажаман І. А. Маркетингова стратегія розвитку промислового та цивільного будівництва в сільській місцевості / І. А. Ажаман // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(1). - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(1)__37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |