Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Ажаман І. А. 
Маркетингова стратегія розвитку промислового та цивільного будівництва в сільській місцевості / І. А. Ажаман // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(1). - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6%281%29__37
  Повний текст PDF - 349.204 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ажаман І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ажаман І. А. Маркетингова стратегія розвитку промислового та цивільного будівництва в сільській місцевості / І. А. Ажаман // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(1). - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(1)__37.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ажаман Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського