Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Яцентюк С. В. 
Ступінь розвитку бренд-архітектури підприємства як базовий фактор його конкурентоспроможності / С. В. Яцентюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(3). - С. 131-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5%283%29__33
  Повний текст PDF - 632.085 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яцентюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яцентюк С. В. Ступінь розвитку бренд-архітектури підприємства як базовий фактор його конкурентоспроможності / С. В. Яцентюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(3). - С. 131-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(3)__33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яцентюк Станіслав Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського