Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Пересадько Г. О. 
Іінтегровані маркетингові комунікації: сутність та процес формування / Г. О. Пересадько, В. А. Тамайо-Флорес // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2013_3_25
  Повний текст PDF - 391.626 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пересадько Г.
  • Тамайо-Флорес В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пересадько Г. О. Іінтегровані маркетингові комунікації: сутність та процес формування / Г. О. Пересадько, В. А. Тамайо-Флорес // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2013_3_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пересадько Галина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського