Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Синявская О. Коммерческая номинация как средство манипулятивного воздействия на потребителя / О. Синявская // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2013. - Вип. 18. - С. 276-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2013_18_57 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Синявская О. Коммерческая номинация как средство манипулятивного воздействия на потребителя / О. Синявская // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2013. - Вип. 18. - С. 276-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2013_18_57. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |