Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Оболенцева Л. В. Сіті-маркетинг та його вплив на формування туристського іміджу території / Л. В. Оболенцева, В. П. Дуфала // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Оболенцева Л. В. Сіті-маркетинг та його вплив на формування туристського іміджу території / Л. В. Оболенцева, В. П. Дуфала // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |