Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Оболенцева Л. В. 
Сіті-маркетинг та його вплив на формування туристського іміджу території / Л. В. Оболенцева, В. П. Дуфала // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_19
  Повний текст PDF - 352.17 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Оболенцева Л.
  • Дуфала В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Оболенцева Л. В. Сіті-маркетинг та його вплив на формування туристського іміджу території / Л. В. Оболенцева, В. П. Дуфала // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського