Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Крупенна І. А. 
Особливості розвитку теорії маркетингового комплексу / І. А. Крупенна, І. М. Буднікевич // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_13
  Повний текст PDF - 335.393 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крупенна І.
  • Буднікевич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крупенна І. А. Особливості розвитку теорії маркетингового комплексу / І. А. Крупенна, І. М. Буднікевич // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 730-731. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_730-731_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крупенна Інга Анатолівна (1985–) (економічні науки)
  • Буднікевич Ірина Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського