Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Баранник О. А. Маркетингова стратегія підприємства та її залежність від умов зовнішнього середовища / О. А. Баранник, А. Я. Клипач // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 717. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_717_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баранник О. А. Маркетингова стратегія підприємства та її залежність від умов зовнішнього середовища / О. А. Баранник, А. Я. Клипач // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 717. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_717_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |