Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Баранник О. А. Організація процесу стратегічного маркетингового планування на вітчизняних підприємствах швейної галузі / О. А. Баранник // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баранник О. А. Організація процесу стратегічного маркетингового планування на вітчизняних підприємствах швейної галузі / О. А. Баранник // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |