Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Жалба І. О. 
Маркетингові комунікації: теоретичні підходи та практичний аспект / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_30
  Повний текст PDF - 300.011 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жалба І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жалба І. О. Маркетингові комунікації: теоретичні підходи та практичний аспект / І. О. Жалба // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жалба Ілля Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського