Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Микитин Т. М. 
Маркетинг заповідних територій як стратегічний напрям розвитку природно-заповідного фонду / Т. М. Микитин // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_9
  Повний текст PDF - 270.865 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Микитин Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Микитин Т. М. Маркетинг заповідних територій як стратегічний напрям розвитку природно-заповідного фонду / Т. М. Микитин // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського