Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Герасимчук З. В. 
Підходи до формування бренду міста / З. В. Герасимчук, О. В. Драченко // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_4
  Повний текст PDF - 266.55 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Герасимчук З.
  • Драченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Герасимчук З. В. Підходи до формування бренду міста / З. В. Герасимчук, О. В. Драченко // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Герасимчук Зоряна Вікторівна (економічні науки)
  • Драченко Олександра Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського