Наукова періодика України | Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету] | ||
Гуменюк А. В. Теоретичні основи маркетингу в овочівництві України / А. В. Гуменюк // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2014. - Вип. 27. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2014_27_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуменюк А. В. Теоретичні основи маркетингу в овочівництві України / А. В. Гуменюк // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2014. - Вип. 27. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2014_27_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |