Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Sotnikov Y. 
Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer / Y. Sotnikov, A. Ereshko // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 4. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_4_10
Аналіз ринку споживачів - невід'ємна частина успішного ведення бізнесу. Саме з портрета покупця починається будь-яка маркетингова кампанія і це один з найважливіших моментів визначення прибуткового бізнесу. Не маючи чіткого портрета можливого клієнта / покупця, неможливо скласти грамотне пропозицію на товар, а ще важче правильно адресувати цю пропозицію. У світлі Четвертої промислової революції і відповідно масової цифровізації, коли передові технології радикально змінюють цілі галузі економіки приголомшливо швидкими темпами і накопичуються величезні масиви неструктурованих даних, слід звернути увагу на технологію Big Data. Розглянуто поняття Big Data як основний фактор переходу до персоніфікованого підходу в дослідженні поведінки споживачів. Визначено, яким чином Big Data впливає на маркетингову діяльність сучасних підприємств. Викладено методи обробки неструктурованої інформації, серія підходів і інструментарій великих даних. Розглянуто, як використовується досліджувана технологія на етапі аналізу ринкового середовища і аудиту власне маркетингової діяльності. Виділено основні переваги, які отримує виробник при впровадженні рішень інтелектуального аналізу інформації. Доведено вигоду споживача від поширення технології Big Data в бізнес- середовищі. Виявлено основні ризики і проблеми, якими супроводжується використання Big Data на даному етапі розвитку даної технології. Наведено практичні приклади досвіду використання Big Data для створення портрета цільового споживача зарубіжними компаніями в якості подальших передумов для реалізації різноманітних маркетингових рішень, стратегій, для здійснення професійної діяльності, що передбачає використання сучасних технологій прийняття рішень, бізнес-аналітики для різних галузей економіки.
  Повний текст PDF - 482.145 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Sotnikov Y.
  • Ereshko A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Sotnikov Y. Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer / Y. Sotnikov, A. Ereshko // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 4. - С. 123-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_4_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського