Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Іванченко А. 
Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / А. Іванченко, О. Маркітан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 8. - С. 56-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_8_6
Досліджено та проаналізовано сутність поняття "конкурентоспроможність" та "конкурентоспроможність підприємства". Приведено власне бачення поняття "конкурентоспроможність". Розглянуто погляди вчених на визначення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено основні фактори, від яких залежить конкурентоспроможність торговельних підприємств. Охарактеризовано основні риси конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Позначено основні завдання в сфері підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено основні організаційні заходи підвищення конкурентоспроможності. Показано основні шляхи вирішення проблем підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних економічних умовах. Сформульовано важливі умови забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства. Розглянуто поняття стратегії торговельного підприємства. Розглянуто та сформульовано етапи розробки конкурентних стратегій підприємств роздрібної торгівлі. Визначено мету конкурентної стратегії. Обгрунтовано чинники підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом стратегічного управління. Досліджено сучасні механізми підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом стратегічного управління. Надано рекомендації по вибору конкурентної стратегії в залежності від формату торговельного підприємства. Надано рекомендації по вибору конкурентної стратегії в залежності від періоду, впродовж якого стратегія діє. Використання запропонованих заходів та стратегій надає змогу досягти єдності дій усіх складників і ланцюгів бізнес-процесів; упровадити ефективну систему управління конкурентоспроможністю з урахуванням клієнтоорієнтованої інноваційної спрямованості та викликів й запитів сьогодення; трансформувати конкурентну політику та конкурентний потенціал підприємства роздрібної торгівлі.
  Повний текст PDF - 271.284 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванченко А.
  • Маркітан О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванченко А. Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / А. Іванченко, О. Маркітан // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 8. - С. 56-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_8_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванченко Анатолій Миронович (економічні науки)
  • Іванченко Анатолій Сергійович (філософські науки)
  • Іванченко Андрій Володимирович (державне управління)
  • Маркітан Олександр Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського