Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Чабанова А. Успішна стратегія розвитку веб-студії в Україні / А. Чабанова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 8. - С. 162-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_8_14 Актуальність даної теми полягає в тому, що розробка стратегії розвитку підприємства невіддільна від вирішення питань його перспективного функціонування. Саме ретельно продумана стратегія дозволяє керівництву підприємства щодня вирішувати не просто поточні завдання розвитку бізнесу, а й завдання, які працюють на головну мету й подальшу перспективу. Викладено матеріал про складання стратегії компанії на прикладі веб-студії. На сучасному етапі розвитку економіки головним напрямком стратегії кожної компанії стає підвищення конкурентоспроможності для закріплення її позицій на ринку з метою одержання прибутку. Представлено статистику кількості "живих" веб-студій України (2017 - 2018 рр.). За даними дослідження в Україні за 2018 р. виявили 886 діючих веб-студій. Саме стратегія розвитку дозволяє dіgіtal-агентств або вижити в умовах жорсткої конкуренції, або досягти конкурентних переваг на ринку. В зв'язку з тим, що єдиної стратегії для всіх підприємств не існує, кожне з них розробляє свою стратегію на основі аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища, можливості власного потенціалу, своїх цілей і місії. Будь-яка стратегія повинна контролюватися керівництвом, яке в свою чергу, складає плани розвитку, ставить задачу перед підрозділами, розробляє систему стимулювання і мотивації співробітніків. Для успішної діяльності компанії керівники більшу частину свого часу повинні присвячувати стратегічним завданням. В дослідженні розглянуто поетапні кроки зі створення успішної стратегії веб-студії: проводиться аналіз поточного стану підприємства, поєднання планів підприємства по його ресурсами, підготовка введення змін, проводиться аналіз ризиків і коригування стратегії. Ще один важливий факт полягає в тому, що необхідно якомога раніше обговорювати розподіл і використання ресурсів компанії, чітко визначати пріоритети й постійно відстежувати результати діяльності як компанії так і її підрозділів. Описано на питання керівник повинен направити фокус своєї уваги для того, щоб веб-студія стала великої ІТ-компанією. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чабанова А. Успішна стратегія розвитку веб-студії в Україні / А. Чабанова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 8. - С. 162-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_8_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |